KHAS UNTUK YANG NAK RAWAT MASALAH
GERD & GASTRIK

Brape bulan dah sesak nafas fikir nak mati rasa sakit kepala & macam2 nak keluar rumah pun takut. Fikiran bercelaru, doakan sy semoga cepat sembuh. Nak kerja bantu keluarga.

Saya pon sama rasa pedih dada dia nk keluarkan lendir putih sakitnya Allah saja yang tahu... otak ni fikir mcm nak mati dah 4 bulan mcm ni

Bila anxiety gerd mari, mmg rase le ambang sakaratul maut. Puncanya dari gastric ringan je.. Gaya hidup, stress, pemakanan. Dari 2008 masih berjuang melawan anxiety gerd nie.. Baru smlm kena lagi

Sama kita... Saya selalu mcm nie apabila time tidur lah.. sakit kepala, dada kanan sakit, sukar bernafas hmmmm

Saya dah 3 bulan batuk malam hari, pukul 2,3 pagi, terjaga sebab batuk, sejam lepas muntah angin, baru boleh tidur.. Masa awal kena tu batuk teruk sampai luka tekak, 2 kali ke ER sebab nafas pendek, kat ER staff kkm cek

Mungkin anda tak tahu kenapa masalah ni terjadi...

DAN TAHUKAN ANDA APA BOLEH TERJADI JIKA MASALAH INI TAK DIATASI?

Bila berterusan, saluran esofagus akan terhakis & boleh menyebabkan kanser!

Tak tau nak hadap macam mana kehidupan mendatang. Memang down…

Sebenarnya,
masalah GERD & Gastrik teruk ni boleh diatasi!

Jangan risau. Ada jalannya!

Diimport 7,923km

Bahan 'ajaib' dari gurun di Sudan. Masalah berkaitan perut, selesai!

100% Bahan Semulajadi
Lulus Ujian Makmal
Tiada Steroid
Halal
Lulus KKM

Jom dengar apa kata Dr Wahab tentang kebaikan MannaPlus+ untuk anda yang mempunyai masalah GERD, reflux & gastrik.

Dr. Wahab - Pulau Pinang

Tiada lagi rasa pedih dan sesak nafas akibat GERD & Gastrik

Melindungi sistem penghadaman anda daripada kerosakan yang lebih teruk!

Mengembalikan proses pemulihan badan secara semulajadi

Cara yang natural, selamat & berkesan

Selesaikan masalah GERD & Gastrik anda sekarang

1. Memberi makan kepada bakteria baik dalam tubuh anda

Prebiotic dalam MannaPlus+ menyubur & menggalakkan pertumbuhan bakteria baik yang akan mengembalikan fungsi pencernaan anda dengan lebih baik

2. Menghasilkan lapisan penghalang supaya tak sakit lagi

Lapisan esofagus & perut anda akan diselaputi dengan lapisan yang akan menghalang hakisan & keradangan

3. Asid berlebihan akan dirawat

Arabic Gum terbukti meneutralkan asid. MannaPlus+ mengawal selia tahap pH dalam sistem pencernaan anda, membantu memulihkan keseimbangan & mengurangkan keasidan yang berlebihan.

4. Pulihkan fungsi & bahagian yang rosak

MannaPlus+ merangsang proses penyembuhan semula jadi badan. Ia menggalakkan penghasilan sel baru dalam sistem pencernaan, membantu dalam pemulihan tisu yang sihat dan meningkatkan fungsi pencernaan secara keseluruhan.

Sijil pengesahan dari Kerajaan Sudan. Arabic Gum dalam MannaPlus+ diimport 100% dari Sudan

Rugi sangat jika anda ada masalah GERD & Gastrik tapi tak selesaikan terus dengan MannaPlus+ ni

Masalah berlarutan boleh membawa kepada komplikasi penyakit lain

DAPATKAN SEKARANG

KLIK BUTANG DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

Macam mana Prebiotik dalam MannaPlus+ membantu selesaikan masalah anda?

DAPATKAN SEKARANG

KLIK BUTANG DI BAWAH UNTUK TEMPAHAN

Anda Perlukan Bantuan?

WhatsApp kami terus. KLIK butang di bawah

SOALAN LAZIM

Ya, produk ini telah mendapat kelulusan KKM yang menunjukkan produk ini selamat diguna.

Ya! Kilang ini mempunyai status GMP, HALAL dan USFDA

2-3 hari Semenanjung, 4-7 hari Sabah Sarawak

30 hari. Kenapa 30 hari? Kerana setiap kali penggunaan hanya perlu minum 15ml sahaja dan 1 botol mempunyai kandungan 500g. (30 hari x 15ml = hampir 250ml)

Boleh tak ada masalah. Baby pun boleh minum

Tiada kesan sampingan kerana produk ini tidak menggunakan bahan kimia terlarang.

YA, produk ini sangat sesuai untuk pesakit kronik seperti sakit buah pinggang. 

© MannaPLUS+ 2023 | All rights reserved